Kierrätyskeskuksessa

Maltillisuuteni kierrätysostoksissa alkaa lipsua. 


Minulla on kyllä hyvät perusteet, miksi ostin kierriksestä kaksi nahkatakkia, vaikka en välttämättä olisi tarvinnut yhtään.

Perustelut
Takit ovat hyvännäköisiä, siistejä ja aivan minulle sopivia.
Ne maksoivat vain 5 € kipale.
On kiva hankkia käyttötavaroita pilkkahintaan. 



Takkien lisäksi ostin pussillisen tekokukkia. TEKOKUKKIA. Minä, joka olen aina muistanut sanoa mielipiteeni tekokukista. 

Perustelut
Kukista voi askarrella vaikka mitä. Ainakin lampunvarjostimiin niistä saa kivoja koristuksia. Eihän minulla vielä olekaan kuin kolme kukkalamppua.
Kukat maksoivat keskimäärin 50 senttiä kappale.



Ostin myös villasukat. Miksi ihmeessä, kun koko ajan neulon lisää sukkia. 

Perustelut
Pitkät, käyttämättömät, kirjoneulesukat maksoivat 5 €. 
Olisi ollut melkein rikollista jättää ne lojumanan kierrätyskeskukseen. 

Näinpä ne siistit komerot taas alkoivat täyttyä, mutta ei se mitään. Ylimääräiset tavarat voi aina laittaa kiertoon. Sitten voi taas ostella uusia.



Tämän blogin suosituimmat tekstit

Jäähyväiset

Säärystimet virkkaamalla

Lankojen värjäys koukuttaa