Korutelineitä

Kodinsiivousprojektissani löysin komerosta sievän mutta hyödyttömän kapistuksen. En tiedä varmaksi, onko se kenties höyrykattilan tai siivilän osa vai mikä. En ole ikinä sitä mihinkään tarvinnut, vaikka se on kai ollut minulla aina. Tai ainakin kaksikymmentä vuotta. 
Olin jo pudottamassa kapinetta kierrätykseen meneviin tavaroihin, mutta ranneliike jäi kesken. En tietenkään voinut pistää hienoa korvistelinettä poistoon. Hankasin siitä muutaman pinttymän ihmesienellä, ja ripustin sen siimalla leimasinnaulakkoon.

Katso juttu Leimasinnaulakko


Minulla alkaa olla jo aika monta korvis&korutelinettä, mutta onneksi teen itse koruja. Tulisi kalliiksi täyttää kaikki telineet ostokoruilla. Toisin sanoen, ne ammottaisivat tyhjyyttään. Enkähän minä telineitä silloin edes tarvitsisi. 


Taulumainen teline on mummini peruja.  Hänellä oli tapana vaihtaa kehyksiin milloin minkäkinlainen postikortti. Minä tein samoin, paitsi kiinnitin kortin teipillä kaapinoveen ja  naulasin kehyksen sen päälle. Siten raamit jäivät koruja varten tyhjiksi. 



Kullanväriset koruhyllyt ovat barbiekodin huonekaluja, alunperin valkoisia. Kirpusta ne bongasin ja spreijasin kultaisiksi. Joku barbie-ikäinen saattaisi olla niistä ikionnellinen, mutta sori vaan! Niitä tarvitaan nyt koruille. 

Kaikki telineissä killuvat korvikset ovat omatekoisia. 

Koruja ja korutelineitä myös


ja tunnisteella korut

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Jäähyväiset

Lankojen värjäys koukuttaa

Säärystimet virkkaamalla